Måndagmorgon!

God morgon!
Vaknar upp med strålande sol, men framåt dagen ser det ut och vara regn...Härliga svenska sommar! Borde ha hållt tyst när jag sa att jag gillar regn då och då...
Idag blir det gympa! Tänkte egentligen köra styrka men eftersom jag inte kan träna med vätska i magen och har inte tillräckligt med påsar för att "tappa" ut så får jag skjuta fram det någon vecka :/
Men ska bli kul med lite gympa iaf, har längtat efter att få röra på mig =)
 
Igårkväll råkade jag tappa en riktig värdefull grej. Inget värdefull i sig men värdefull för mig! Är så ledsen och känner att sådan ångest kring det :( Det låter säkert töntigt men det är en liten blå sten som jag fick av min föredetta. Inget smycke eller så, utan ett sten från ett berg i Chile. Och för mig betyder den väldigt mycket, har haft den i flera år nu i min ficka och det är nog det mest personliga jag fått. Den betydde jättemycket för mig och går nu inte att ersätta :( Usch gör ont i mitt hjärta, hoppas på något mirakel om att den ska dyka upp..
Livet | |
Upp