Morgonkaffet!

Aah! Är det bara jag som älskar att njuta av morgonkaffet det första på morgonen framför Nyhetsmorgon?
Det är det första jag gör, varenda morgon, kaffe och dialys! Kollar mailen, tittar på Nyhetsmorgon och Malou. Även om jag är sjukt trött på morgnarna så älskar jag dem! Speciellt nu när jag är fri och har inga tider att passa.
 

Angående dialys; ska berätta lite mer om det vid ett annat tillfälle för Er som inte vet.

Det är grått och trist idag ute. Visst älskar jag regn, åh den härliga doften av regn är helt underbar! Men come on, det är juni och jag vill ha sol och värme i alla fall ett par gånger i veckan för lite solbränna! Jag är nog den enda som vill ha någon dag regn, bara för att kunna svalka av sig lite. Klarar inte av för stark sol och värme om där inte är hav i närheten.

Verkar vara väldigt skönt ute i alla fall, sådär skön frisk kyla och det doftar nyregn. Har bokat in ett pass idag men funderar på en långpromenad istället. Ska tvätta och storstäda också. Pga dialysen måste jag ha rent omkring mig och städar två ggr i veckan. Tur att jag gillar och ha rent omkring mig, är väldigt pedantisk!

Ha en fin dag ♥
Allmänt | |
Upp