När man faktiskt måste sitta inne...

...och plugga hemtenta för att det öser ner här utanför! Seriöst, det har regnat sen igår kväll, hela natten och hela morgonen. Klagar iofs inte, tycker det är sjukt mysigt och jag MÅSTE då sitta inne och plugga. Men hade behövt ta en runda ut för att returnera paket och förhoppningsvis kunna träna ikväll! Är i så dåligt skick och måste se till att börja röra på mig tre gånger i veckan. Jag var i bättre form förra året när jag var sjuk än vad jag är nu...
 
Så vad har ni för er idag? Måndag, nya möjligheter! Jag gillar faktiskt måndagar, känns som att möjligheterna ligger framför en och samhället är igång haha. Tycker det är trist och rätt sorgligt att endast leva för helgerna. Varför? Hitta det fina i vardagarna med. Har ni ett trist jobb, sök nytt! Börja plugga, skola om er, res iväg. Vad som helst. Finns människor som önskar att de KUNDE leva men inte kan pga olika omständigheter. Du har möjligheten så lev ditt liv innan det är försent!
 
Well det var dagens push och råd haha. Nu ska jag njuta av mitt kaffe, regnet utanför och värmen av ljusen här inomhus. Om ni undrar varför jag har ett element stående mitt i rummet så är det ett bärbart sådant och det är så kallt här att jag fick låna ett extra från MKB!
 
Allmänt, Livet | |
#1 - - Angelica:

plugga låter sådär lagom kul.. Tycker att det svåraste är att sätta sig ner och börja, sen när man fått upp flytet så går det ju undan (:
Själv sitter jag hemma med en snorig och hostig bebis. Här skiner solen och jag vill ut och busa med honom men då finns väl risken att han blir mer sjuk :(

Svar: Håller med, har dessutom sjukt svårt att påbörja en text. Som tur har jag till fredagen på mig men jaa det är rätt mycket text som ska komma på pappret tills dess =)Vart bor du? Här är det regn regn och enbart regn..Men det e bra för då sitter jag inne och plugga! :D
Välkommen!

Upp