Vardagen är förbi!

Denna veckan alltså..stress, ångest, oro, på gränsen till panikångest. Men nu är en tentan över!
Finns nog inget bättre känsla än när en presentation i examination är över...Eller jo känslan av att ha klarat den med, men får hålla ut ett par veckor till tills dess!
 
Imorgon får vi dock utlämnad en hemtenta där vi har en vecka på oss att göra klart den. Men det ska bli skönt och väldigt chill! Gillar att skriva hemma i lugn och ro och denna gången verkar det vara mycket mer strukturerad och tydliga riktlinjer! Vågar inte säga för mycket men hoppas det kommer gå bra! Har mamma till hjälp annars som själv är förskollärare och även nu läser till Specialpedagog =)
 
Har iaf sett fram emot helgen, idag ska jag ta det lugnt. Funderar eventuellt på att dra iväg och shoppa nya kläder. Dels för att unna mig efter tentan men också för att jag slängt och skänkt bort mer än hälften av mina kläder och har nu knappt något att ha på mig...Får se om jag orkar dock, svinkallt ute och halvt oväder:(
 
Blir en seg bloggdag idag då jag är väldigt trött och vill bara njuta av dagens frihet
Ha en underbar torsdag så hörs vi snart igen!
Allmänt | |
Upp