Gott nytt år!

...och god fortsättning fina ni! Dagen igår började med ångest från och till, men avslutades med en härlig kväll och natt med fina människor. Är så glad att jag tar tag i kragen och hanterar en jobbig situation väl och den visar sig vara värd i slutändan. Nyår tillbringades med mina bästa vänner och deras vänner. Härlig kväll med god mat och roligt sällskap med spel, lekar och mycket skratt!
Middagen ser ni var lövbiff med potatisgratäng, rödvinssås, sallad och sparris som tillbehör! Jag och min fina vän stod för den jättegoda och lyckade middagen som blev tillagad med kärlek! Om jag får säga det själv haha
Be aldrig om ursäkt för vad du gör, var stolt! 
 
Vaknadr upp idag trött och seg, tänker inte skriva hur jag egentligen hade kunnat må då jag får obehag bara av ordet, men har bestämt mig för en bra dag! Bara njuta av minsta lilla, kaffet på morgonen, min hälsosamma lunchte, Fazers apelsinchoklad och en allmän skön söndag med god mad och en massa onyttigheter ikväll! Verkligheten tar jag tag i imorgpn och mitt driv 2017 är att verkligen göra nytta av dagen vare sig det är något litet för min egen hälsa som att blogga eller ta en bit choklad, eller något större som att faktiskt plugga eller jobba!
Min obehagskänsla ska inte få ta över mitt liv, men jag accepterar att den kommer då och då och att den dagen så är det okej att inte göra något mer än att ligga i sängen! 
Inga måsten eller förväntningar, bara en strävan om ett bättre liv och mer kärlek än förra året.
 
Just nu ligger jag kvar i sängen och hör några regndroppar utanför och Edward Scissorhands på tv, min första crush av Johhny Depp. Har tänd belysning i rummet och tankarna med mig. Ler för mig själv och intalar mig själv att jag är bättre än vad jag tror. Människor i min tillvaro tillbringar inte sin tid med mig av ytlighet utan för att de ser mig och vet vem jag är. Där är något hos mig som andra ser, som jag måste upptäcka själv för att livet ska vara något värdefullt. Jag lever för andra, men jag måste lära mig att leva för mig själv också. 
Allmänt | |
Upp