Att få dansa

Sorry för kass uppdatering igår men hade en del grejer att fixa, bla en massa papper som skulle fyllas i, kopieras, skrivas ut och skickas för ekonomiskt bistånd pga att jag inte kan jobba. Nu är det skickat iaf!
 
Körde även två danser framåt kvällen, Modern balett och Zumba Fitness! Skulle egentligen testa Rio Samba också men jag var helt slut efter Zumban att jag inte orkade!
Zumban var väldigt mycket fitness och mer träning än dans, vilket jag inte var helt glad i. Jag ville dansa! Hehe
Men svettigt blev det, mina ven var bokstavligt som spaghetti efter passet!
 
Modern balett var jag lite skeptisk till först. Har dansat klassisk balett och minns att jag tröttnade efter tre år. Men jag blev förälskad! Så vackert, sensuellt och feminint! Fick utlopp för min sårbarhet och älskade att röra mig sådär sensuellt och feminint!
 
Vet ni vad? Dans, som ni säkert har förstått, har alltid varit min dröm att få hålla på med och det ska jag göra någon vacker dag! Proffesionell kommer jag aldrig att bli men vare sig det är att lära ut eller att bara få dansa på fritiden så ska jag hålla på med det några gånger i veckan i framtiden.
 
Är så arg och ledsen över min sjukdom just nu! Även om det inte hindrar mig från att göra saker så är jag begränsad. Men jag ska börja dansa minst ett par gånger i veckan och lära mig. Älskar att prova på alla former och så fort jag kan göra det så kommer jag lägga ner tid och pengar på det :)
Nu håller vi tummarna på att den där operationen blir av till hösten så att jag sedan jag börja tillfriska och rehailitera mig fram till dans!
 
Ha en fin torsdag! ♥
Livet | |
Upp