Dancing day!

Jag har varit så ovanligt trött den senaste tiden..Svårt att gå upp från sängen och trött om dagarna..Kanske något tillfälligt, bara inte någon förkylning är på gång.
 
Idag ska jag träffa familjen en stund i eftermiddag, umgås lite. Imorgon åker de till Kroatien som jag nämnt tidigare. Kommer vara väldigt tomt, de har varit mitt stöd under de senaste veckorna sen uppbrottet och nu blir man lämnad här. Men såklart ska de få ha sin sköna semester! Kroatien är helt underbart och jag hade också velat åka, men varken vill just nu eller känner mig redo.
Har alldeles för många minnen med min föredetta och barnen att jag inte vill bli påmind om det just nu.
Vilka galna äventyr och så kul vi hade! Helt ärligt en av dem bästa resorna jag gjort och nu kommer vi aldrig uppleva det igen tillsammans :(
 
Nej usch rycker upp mig nu. Ska käka ett par rejäla måltider idag så jag orkar med första dansträningen ikväll! Ska bli så kul! Hoppas läraren har valt en grym låt! (Hoppas på någon Daddy yankee*).
En timme bort från verkligheten, ska bli så skönt!
 
Ha en härlig tisdag! Här verkar det vara soligt och varmt idag ♥
Allmänt | |
Upp