Fönstershopping

Är det bara jag som brukar shoppa, lägga till varor, titta igenom sen ta bort och att sen till sist stänger ner webbsidan?
Jag gör det ganska ofta. Plagg är verkligen kärlek vid första ögonkastet, men tittar man igenom dem ett par gånger till så var de inget speciellt faktiskt.
Tittar igenom rean på Vero Moda, sjukt snygga sommarplagg men får se vad jag klickar hem, om det ens blir något. Känner för att unna mig något, vilket jag gör för ofta.

Igår var jag så fruktansvärt trött efter träningen! Körde på Spinning som var alldeles för tufft för mig. Trodde verkligen jag skulle klara det men det var way to much for me. Men jag spinnade på hela passet ändå så är väldigt stolt! Efter det körde jag på lugn Flex som tränar lederna. Väldigt skönt och avkopplande med ett lugnare pass efter det tuffa. Både för själen och kroppen!
I alla fall så somnade jag väldigt fort när jag lade mig och efter 11 timmar var jag fortfarande jättetrött!
Behöver nog sömn känner jag eller så är det ett tecken på att jag kör slut på mig själv på träningen. Jag är knappast van vid träning så det är ju inget konstigt, vänjer mig nog efter ett tag :)

Nu ska jag fortsätta med min "shopping"!
Allmänt | |
Upp