Godmorgon förresten!

Härligt när många och nästan alla här i min byggnad ligger hemma bakisar och jag vaknar upp och mår bra;)
Herregud vad dem festade här igår, helt sinnes. Bor i studentlägenhet, och på vardagarna är här nästan helt dött och på helgerna vaknar ungdomarna till liv. Så fort folk får sprit i sig blir de som helt andra människor.
Var nästan påväg att ringa alarm igår, för det skedde något bråk på en balkong och tänkte att snart kommer det att sluta illa. Som tur verkade det lugna sig efter en stund.
Förstår verkligen inte, folk måste verkligen dricka sig supa för att kunna ha roligt, sen går det till överdrift, blir aggressiva, skriker och tappar all respekt för andra människor.
 
Jag har inget emot att folk dricker men kom igen, det finns gränser och det är pinsamt att folk måste hälla i sig sprit för att våga vara sig själva.
Låter som värsta tanten här men när man har fått mer kött på benen på vad sprit gör med en så ändrar man sitt tankesätt. Tyvärr gör inte alla det.
 
Iaf så var det inte det jag skulle komma till, blev lite irriterad där för en sekund:P
 
Ser att jag har mellan 4-18 unika besökare varje dag sen några dagar tillbaka och hade varit kul att veta vilka ni är :) Lämna gärna en kommentar (ni får vara anonyma) om något lite om er själva, bara så jag har något hum om vilka ni är =)
Allmänt | |
Upp