Good day!

Yes idag blir det träning igen! Kände mig så rastlös och less igår men jag måste ha vilodagar också. Har varit lite sådär täppt i näsan de senaste morgnar så hoppas inte en förkylning är på gång. Borde ta det lugnt med träningen men just nu är det mitt s.k stöd och andra hem efter mitt uppbrott. Behöver verkligen detta och gör verkligen allt för att inte hamna under ett svart moln.
Så jag kör på tills jag blir sjuk, så får det vara så!

I eftermiddag blir det Jympa. Visst låter det mesigt och trist men det är verkligen sjukt roligt! Tränar både kondition, styrka och balans. Och tro mig, det ÄR tufft! Men så sjukt härligt med en sådan gemenskap och alla vill nå samma mål =)

Jag måste bli bättre på bilder men tyvärr får jag inte riktigt till det för har en gammal telefon och är på jakt efter en ny. Det lutar åt en Samsung S5, men väntar till efter midsommar då de kanske går ner lite i pris :) Tills dess får ni stå ut lite och hoppas det är lika lockande att läsa också :)

Ha en fin dag så länge! ♥
Allmänt | |
Upp