Jympa

Himla skönt och tufft jympapass idag! Mycket styrka och kondition, men skit vilket adrenalin jag fick! Har fått så mycket bättre kondition och styrka i armarna än förr! Benen måste jag jobba mer på dock, men är så stolt över mig själv som har orkat ta mig till träningen ett par gånger i veckan.
Idag kände jag verkligen mitt i passet att jag klarar av allt och gav allt!
 
Dock känner jag mig så nedstämd och trött efteråt. Jag som trodde träningen skulle göra mig piggare! Men det måste vara mycket pga allt jag varit med om den senaste tiden och situationen nu. Tröttar ut mig så pass mycket att alla känslor svämmar över. Lika gott! Förra året orkade jag knappt ta mig ur sängen efter ett uppbrott så jag är så stolt över vad jag har åstadkommit idag!
 
Nu ska jag dricka mitt kvällste (damn vad gammalt det låter, men jag har alltid varit lite gammalmodig av mig ;).
Imorgon är det midsommar. Var tänkt att vi skulle grilla ett par styckna men pga vädret blev det inställt så ska bli skönt och bara umgås med familjen.
 
Ha en glad midsommar om vi inte hörs innan! ♥
Allmänt | |
Upp