Moraccan lava clay- 3 dagar efter

Som med alla nya produkter så är man ju alltid exalterad, nyfiken men även lite skeptisk. Många gånger blir man oftast besviken pga all hysterin eller reklam kring en produkt. Men denna lermasken var ju nästan magin!
 
Har använt den i tre dagar och märker redan skillnad! Tyvärr tog jag ingen före bild, men hade massor av acne kring halsen, längs kinden men nästan allt har torkat ut!
 
Nu äter jag iofs också vitamin B5 och zink, men det har jag gjort ett tag och är helt säker på att det är leran som har torkat ut acnen =)
 
Ska fortsätta använda den ett tag till varje kväll, sen får man såklart hoppas på ett långvarigt resultat! Älskar att den dessutom är 100 % naturligt :) Har inte fått någon rodnad eller irritation!
 
Undrar ni över min övriga hudvård kan jag komma upp med det i ett annat inlägg :)
| |
Upp