Seg söndag

Har varit lite segt med bloggandet. Mest för jag har varit så trött och oinspirerad under helgen. Har bara velat ta det lugnt helt enkelt.
Varit mycket med familjen för nästa vecka åker de till Kroatien. Kommer kännas tomt och väldigt ensamt. Alla bara lämnar en känns det som. Det är verkligen en riktigt sådär nedstämd söndag känner jag.

Längtar till nästa vecka, träning som gäller och första danskursen! Yepp jag anmälde mig till sommarkursen som pågår i tio veckor eftersom jag inte kan till hösten. Lite sådär skevt med ekonomin men älskar man något som jag gör så prioriterar man. Jag är som lyckligast när jag får dansa, så är det bara =)
Är så otroligt stolt över att jag fortsätter med träningen. Har alltid lyckats ge upp efter en vecka men har gått på minst tre-fyra pass i veckan de senaste tre veckorna! 
Bara jag inte blir en träningsnarkoman. Jag varken jobbar eller går i skolan så det har blivit mitt andra hem. Men sålänge jag mår bra så kör jag på =)
 
Allmänt | |
Upp