Välkommen till min nya blogg!

Wow, det måste ha varit 5 år sedan MINST sedan jag bloggade! Minns att jag tyckte det var jättekul och förstår inte varför jag slutade. Annat kom upp i ens liv som tog plats och tid antar jag.

Ångrar iaf att jag tog bort bloggen då, hade varit kul att gå tillbaka för att se hur man tänkte och skrev då. Nu är det mest Instagram som gäller för min del, den kommer jag ALDRIG att slänga! Så många minnen som jag brukar gå tillbaka till =)

Förr var det foton och album som gällde, när man var liten. Sådant som stod där i hyllorna och man kunde plocka fram närsom. Vilket man iofs kan göra nu med på datorn, men det blir inte lika personligt.

Mina bilder försvann för en tid sedan, alla fina minnen med vänner och dylikt. För att jag inte sparade reserv på annat ställe. Jag har kommit över det nu, men nu sparar jag allt!

 

I alla fall, känns som att jag gick från inlägget lite. Ska se hur det fungerar med bloggandet. Har alltid älskat att läsa och skriva, men man växer väl upp och helt plötsligt är man vuxen och har så mycket annat i huvudet.

Detta kommer vara ett sätt för mig att reflektera över mitt liv, rent allmänt och samla mitt liv, åsikter, tips och råd kring allt jag kan komma på =)

 

Ha en bra dag!

Allmänt | |
Upp