Vad gör man när motivationen sviktar?

Jag gör mina listor varje dag på vad jag ska ha gjort under dagen, men fan vad jag har blivit dålig på att ta tag i saker! Känner noll motivation just nu trots att grejer måste göras! Har dessutom varit magsjuk sen 1 ½ vecka tillbaka, min kost har inte varit den bästa, några prover har varit sämre men inget märkvärdigt men det påverkar en fysiskt men också mentalt. 
Känner mig allmänt trött och svag, orkar ingenting utan vill bara strunta i allt. Sen kommer dem där jobbiga tankarna om "vad är det för mening?". 
Med andra ord, veckan började inte så bra. Känner ingen motivering överhuvudtaget till något just nu. Vill bara känna för en gångs skull att jag inte har några måsten. 
 
Någon som känner likadant? Vad brukar ni göra när ni måste göra saker? Plugget går inte att skjuta upp så vad gör man? 
Allmänt, Diskussion, Livet | |
Upp