Lördagen so far

Haft en rätt så skön helg! Sov över hos mamma och pappa pga tentan men också för att ensamheten ibland smyger sig på. Var skönt att vakna upp till en stor lägenhet och med sällskap! Börja morgonen med kaffe och film utan några måsten. Stack dock en runda till köpcenter mest för att röra på mig och handla hem tillbehör till middag och efterrätt! Mamma fixade middagen idag och jag blev så sugen på Leilas cupcakes!
De är så sjukt goda och seriöst godaste cupcakes- recept jag testat =)
 
Funderade på om jag skulle stanna kvar men känner att jag vill börja söndagen i min lägenhet. Well anledningen till att jag inte kallar det för mitt hem är för att jag inte känner mig hemma här. Jag har försökt göra det så hemmastadigt och personligt som möjligt men jag känner inte av att det är mitt hem, att tryggheten finns här. Men imorgon har jag lite grejer jag vill göra och dessutom är jag en person som måste förbereda mig mentalt inför en ny vecka och det startar med en utvilad morgon där jag har mitt liv just nu.
 
Det blir snabbdusch och filmmys resten av kvällen nu!
 
Allmänt, Livet | |
#1 - - Angelica:

Gud, så gott det såg ut!

Upp