När man tror att man...

Varma koppen och avokadomackor är så gott!
 
...har två veckor på sig att göra hemtentan men inser att kursledaren skrivit fel och det är en vecka...wo ho...
Nej bara att bita ihop! Rätt korta frågor där vi ska välja 3 av 4, men lär vara utförliga svar vi ska komma med. Detta kommer gå bra! Brukar alltid vara nervös inför sånt här men känner på mig att jag kommer fixa detta. 
I veckan var jag så nära på att ge upp, strunta totalt i presentationen och göra omtenta istället. Men jag tvingade mig själv trots panik och gråten i halsen, och nu är den gjord! Får hoppas på godkänt nu bara =) För er som inte vet så läser jag till Förskollärare!
 
Har nyss städat och ska hoppa in i duschen, klä upp mig och njuta av denna lördagen. Blir umgänge med mina loved ones och bara chill =)
 
Ha en underbar lördag!
 
Glöm inte bort att rabattkoden till Xbeautys skönhetsmärken och produkter gäller till den 18 oktober!
Klicka här för att komma till inlägget och rabatten!
 
Allmänt | |
#1 - - Jolinesblogg.se:

Varma koppen är såå gott! :D

Svar: Jaa!
Välkommen!

Upp