Dålig dag idag

Dagens supergoda middag!
 
Har varit heldag i skolan idag. Uppe tidigt, trött, stressad kring studier, stressad kring mina symptom som gör skolan så sjukt svår för mig och har av någon anledning blivit värre. Eller så är det nu jag har börjat upptäcka svårigheterna.
Dålig koncentration, svårt att förstå texter och sammanhang i texter, fruktansvärt dåligt minne vilket leder också till koncentrationssvårighet och att jag har svårt o lagra information eller glömmer hälften av vad jag läser och lyssnar till. Inte bara i skolan utan rent allmänt också ibland. Det är total kaos i min hjärna och jag kan inte fokusera på något pga alla tankar som jag inte kan placera rätt eller hantera. Har en presentation på torsdag och jag höll nästan på att börja gråta imorse inför gruppen för att jag inte förstår nånting. 
 
Någon som känner igen sig i dessa symptomen? Jag måste ta tag i att ringa och be om att få en utredning. Jag vet bara inte vart jag ska vända mig och vad jag ska be om för hjälp? 
 
Allmänt | |
Upp