Ser han detta lär det bli akward

God morgon fina hjärtan! Var uppe redan kvart i sju och hade tid hos sjukgymnasten klockan åtta. Väldigt trevlig sjukgymnast med glimten i ögat. Är det bara jag som lätt får en crush på charmiga, snälla och roliga killar?! Riktigt akward om han lyckas trilla in här haha...
Iaf så har jag haft en muskelsträckning de senaste en-två veckorna så var tvungen att kolla upp så det inte var en inflammation eller nått. Men som tur inte, har gjort en övning för höftmuskeln och nu fick jag två övningar till att fortsätta med. Är redan på bättringsvägen! 
 
Överansträngning pga att jag inte är van vid träning, blev njurtransplnaterad i januari så har inte kommit igång helt med träningen, förutom gått på några danslektioner. På tal om transplantationen så tar jag det i ett annat inlägg för er som inte känner till min historia.
Den är nämligen lång, en otroligt tuff period i samma veva som en destruktiv relation. Men mer om det nästa gång!
 
Allmänt, Livet | |
Upp