Telefonen är inte på min sida...

Min lilla plugghörna!
 
Min dag blev förstörd i förmiddag då jag vaknade för sent. Skulle ha varit uppe halv nio men min telefon vägrar samarbeta då den stängs av när det passar den och därför ringde inte alarmet..suck...
Älskar att gå upp tidigt på morgnarna, det är då som jag har mest energi, är på humör och får saker gjorda. Men nu var jag uppe halv elva och känner att halva dagen vart bortkastad.
 
Fick iallafall gjort lite plugg! Tog en paus till Ikea med mamma, köpte lite doftljus i vanilj och en ryggsäck!
Kommer vara räddaren i nöden för min rygg!
Drömde mig även bort bland inredningen, längtar tills min tid är inne då jag ska få köpa en lägenhet! Just nu bor jag i en studentbostad. Väldigt bra, perfekt läge, lagom dyr. Men jag är ingen typisk student som festar och håller igång bland studentföreningar osv. Trivs därför inte riktigt i byggnaden. 
Står ut ett år till, sen kan jag börja leta! Tills dess: SPARA SPARA och SPARA till insatsen =)
 
Nu ska jag fixa mat och sätta mig bekvämt framför studierna! Ser till att ha saker fixade när jag har en bra dag!
 
Allmänt | |
Upp