Var har jag hållit hus?

Över ett år sedan jag bloggade! Jag har mina perioder, ena stunden vill jag skriva, i andra är jag inne i något annat. Det var iofs en otroligt tuff period för mig förra året. Men nu kliar det i fingrarna igen och jag vill börja samla mina tankar här. 
 
Är väldigt glad över att jag inte raderat bloggen! Vet dock inte om jag är redo för att se tillbaka på mina gamla inlägg då det var en väldigt tuff tid för mig. Då och då kan jag hamna där pga andra orsaker, men just den perioden är fortfarande väldigt känslig.
 
Det har iaf hänt en del sedan sist. När jag vanligtvis tänker på vad jag gjort så känner jag att jag inte uppnått något. Men tänker jag efter och ska få ner det i ett inlägg så har jag åstadkommitt en del. Kanske inte inom det sociala livet, jobbet, plugget men mycket kring mitt personliga liv och inte minst min hälsa. 
Men jag har tyvärr också fallit på vägen. Jag hoppas därför att mitt skrivande här ska hjälpa mig upp med motivationen och viljan att glädjas!
 
Jag fortsätter imorgon. Det ska bli roligt att få utvecklas igen, lära känna mig själv och få fortsätta inspirera andra som jag har gjort förr och hoppas fortfarande att jag gör!
 
Allmänt | |
Upp